Honan inte tillbaka än
Tyvärr har hon inte kommit tillbaka in i holken än. Nu har det gått ett dygn snart.
Jag hörde dom i morse vid 6-snåret utanför på baksidan av huset men dom var aldrig inne i holken. Hoppas hoppas dom kommer ikväll…
Tyvärr har hon inte kommit tillbaka in i holken än. Nu har det gått ett dygn snart.
Jag hörde dom i morse vid 6-snåret utanför på baksidan av huset men dom var aldrig inne i holken. Hoppas hoppas dom kommer ikväll…
Leave a Reply