Jag kanske får rätt! Alla hjärtans dag-häckning?
Banne mig va coolt! Det ser ju ut som att jag kanske får rätt i att häckningen blir av och att den blir av just på alla hjärtans dag! Honan är i holken nu. Kommer det ett ägg i natt?
Banne mig va coolt! Det ser ju ut som att jag kanske får rätt i att häckningen blir av och att den blir av just på alla hjärtans dag! Honan är i holken nu. Kommer det ett ägg i natt?
One Response to “Jag kanske får rätt! Alla hjärtans dag-häckning?”
Hoppas!!!
Leave a Reply