Tekniska problem
Tyvärr har det uppstått tekniska problem med datorn som styr kameran i holken. Blåskärm och massa skit. Önskar jag hade Mac istället just nu eller Linux…. Jag håller på att installera om den nu / reparera den. Får vi se hur det går. Återkommer.
Leave a Reply