holken @ Annestorp

Kattuggla Live Video

Välkommen till världen Uggle-ungen Kenneth!

Japp, det har blivit en uggle-unge i holken nu! Det första ägget har kläckts och eftersom Kenneth har namnsdag idag får ungen heta just Kenneth tycker jag. 🙂 Den är inte stor inte ungen. Kolla noga på filmen så ser ni den.

På andra filmklippet ser ni hanen som kommer med mat och får reda på att han blivit pappa igen. Man kan höra pipet från ungen där om man lyssnar noga.

2 Responses to “Välkommen till världen Uggle-ungen Kenneth!”

  1. Familjen Tenggren Says:

    Välkommen Kenneth! 🙂

  2. Johan, Arvid och Gustav Says:

    Coolt, hoppas du får många syskon nu Kenneth!

Leave a Reply