holken @ Annestorp

Kattuggla Live Video

Tror det är två ungar nu

Jag tror det blev två ungar i holken igår. Det är mer pip från holken nu. Men jag ser ju inte för honan ger sig ju inte ut ur holken någon gång…. frustrerande!

Leave a Reply