Tror det är två ungar nu
Jag tror det blev två ungar i holken igår. Det är mer pip från holken nu. Men jag ser ju inte för honan ger sig ju inte ut ur holken någon gång…. frustrerande!

Jag tror det blev två ungar i holken igår. Det är mer pip från holken nu. Men jag ser ju inte för honan ger sig ju inte ut ur holken någon gång…. frustrerande!

Leave a Reply