Fortfarande bara en unge
Kenneth lever i holken och ser ut att må bra, men han har inte fått några syskon ännu. Det är fortfarande tre ägg kvar i holken som inte kläckts. Det känns konstigt. Kanske inte blir något av dom?
Kenneth lever i holken och ser ut att må bra, men han har inte fått några syskon ännu. Det är fortfarande tre ägg kvar i holken som inte kläckts. Det känns konstigt. Kanske inte blir något av dom?
Leave a Reply